Adres do zwrotów i reklamacji:
Navel.pl
ul. Oczary 9/100
03-137 Warszawa
NIP: 527-101-30-23
ZWROTY:
- Odstąpienie od umowy. Kupujący ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyn, według ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość, w okresie 14 dni od dostarczenia zamówionego towaru.
- Zwrot zapłaty do Kupującego. Sprzedający niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu pięciu dni kalendarzowych od dnia otrzymania zwrotu przesyłki, dokona zwrotu należności na rachunek, z którego dokonano płatności. Zwrot należności dokonywany jest na podstawie formularza zwrotu załączonego do zwrotnej przesyłki.
- Zmniejszenie wartości rzeczy. Sprzedający ma prawo obciążyć Kupującego kosztami w związku ze zmniejszeniem wartości zwracanego towaru.
- Koszty dostawy i zwrotu. Zwrotowi podlega koszt dostawy (Sprzedający-Kupujący) wg taryfy dla pozycji list polecony ekonomiczny (Poczta Polska) – w zakładce Dostawy. Koszty przesyłki zwrotnej (Kupujący-Sprzedający) obciążają Kupującego.
REKLAMACJE:
- Kupujący ma prawo reklamowania zakupionego towaru, jeśli ten posiada wady fabryczne, został uszkodzony w trakcie transportu bądź nie został dostarczony przez przewoźnika.
- W celu dokonania reklamacji wadliwego towaru należy go odesłać przesyłką poleconą ekonomiczną na adres Sprzedającego wraz z wypełnionym protokołem reklamacji.
- Czas na ustosunkowanie się do reklamacji wynosi 14 dni kalendarzowych od momentu dostarczenia do Sprzedającego reklamowanego towaru lub 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania przez Sprzedającego prawidłowo wypełnionego protokołu reklamacji.
- W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, Sprzedający niezwłocznie wymieni produkt wadliwy na wolny od wad. Kupującemu przysługuje również prawo do obniżenia ceny lub całkowitego zwrotu, zgodnie z obowiązującymi przepisami. W przypadku braku możliwości wymiany produktu na wolny od wad, usunięcia wady lub obniżenia ceny, Sprzedający niezwłocznie zwróci wpłaconą przez Kupującego kwotę wraz z kosztami przesyłki.